Min återvunna väsk-kollektion!

Här är min egna samling med återvunna väskor! Den söta shoppingbagen med kaninen på är härligt orange och passar perfekt att packa med sig stora saker i när man ska bort! Annars är den supersmart att ha med när man handlar, dels för att man får plats med mycket och för att den inte välter när man ställer den på golvet vilket andra plastkassar gör! Sedan har jag den flätade väskan som passar bra att ha papper i så de inte viks eller blir skrynkliga. Den lila lilla mobilväskan är jättesöt och har plats för både mobil, pengar, kort och nycklar! Smart att hänga den runt halsen så att inget tappas bort. Och sen min flitigt använda sportbag! Bra när det regnar! Väldigt fin och rejäl väska med foder och innerfickor. Kolla in hela sortimentet på www.webpresent.se!
Eller besök oss på marknaden utanför Du & Jag! Idag från klockan 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0