Snyggaste väskan!

När vi fick hem alla Ting by Ling-saker i början av mars så haffade jag den här snygga sportväskan direkt! Såg motivet redan på Formexmässan och blev kär och nu har jag min egna! Har fått väldigt många positiva kommentarer om den :) Den är alltså tillverkad av återvunna rissäckar av ett kvinnokooperativ i Manila! Så den här väskan bär jag med gott samvete, att den varken skadat naturen eller tillverkare. Tummen upp! Vi har fler väskor i vår shop, fast med andra motiv. Det är också charmen med de återvunna sakerna - ingen är den andra lik! Och man blir garanterat ensam om att ha en sådan här väska :) Direktlänk till sportbagsen här!



Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Vill du få chansen att synas i tre dagar på min blogg med 1000-1500 besök? http://mmeeli.blogg.se/2011/march/vinnaren-av-armbandet.html

2011-03-21 @ 13:54:07
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0